Абонентам :: Технічна підтримка

Інтернет підтримка:

тел: 8 (032) 295-38-20

Телебачення:

тел: 295-05-87

Рекомендації по самостійному усуненню можливих проблем з доступом до послуг Інтернет:

Якщо стан Вашого рахунку позитивний та немає боргу за послуги кабельного телебачення Телекомпанії «Діалект» необхідно:

  • перевірити з'єднання між модемом та комп'ютером;
  • перезавантажити модем (відключити від мережі електроживлення та включити знову) та комп'ютер. Для налаштування на мережу, відновлення з'єднання потрібно зачекати 15-30 хвилин залежно від марки модему;
  • якщо проблеми залишились, телефонуйте в службу технічної підтримки.

Рекомендації по самостійному усуненню можливих проблем з доступом до послуг цифрового телебачення:

Якщо стан Вашого рахунку позитивний :

Можливі несправності Ваші дії

Некоректна робота декодера:

  • не реагує на натискання кнопок;
  • «зависання картинки»;
  • немає зображення;
  • виключити та включити декодер (від мережі електроживлення),
  • перевірити з'єднання декодера з телевізором;
  • перевірити, чи вставлено картку доступу;
  • Немає звуку, але є зображення
  • перевірити рівень звуку на пульті телевізора та декодера, чи не включено режим «без звуку»;
  • немає зображення, але є звук;
  • нерухома картинка;
  • перевірити з`єднання між телевізором та декодером;
  • спробувати переключити режим список програм ТБ/Радіо;

Увага! При користуванні абонентським декодером просимо не входити в меню «Заводські установки», оскільки буде видаленно всі налаштування даного декодера.